Satellite
Show on map
  • Milan na infarkt (check in komplikácie)

    December 18, 2023 in Slovakia ⋅ ☁️ 2 °C

    Ráno o 5:15 (čo je u mňa veľké trápenie) vstávam kvôli urobeniu check-in na let s NÍZKONÁKLADOVKOU Air Asia. Po 15 minútach hotovo a dorazený padám ďalej spať.

    O 15:15 idem riešiť Check in na ELITNÚ Etihad Airways. Spolu s Dankou nie sme schopní ani po polhodine kvalitného trápenia check in dokončiť. Prichádzam však na to, že ak si zopár údajov vymyslím a v zopár leteckú spoločnosť totálne oklamem, že to záhadne ide. Mám strach, či ma zajtra pustia do lietadla...
    Celé sa to ukončí tým, že nám majú poslať palubné lístky. Na prvý pokus mne nedôjde nič. Na druhý pokus Danke dôjdu, ale len pre mňa a Maju.
    Na tretí pokus Ňanovi dôjdu pre všetkých štyroch. Som blízko infarktu.

    Už len posledný check in na let NEMECKOU Lufthansou.
    Po snáď 20-tich pokusoch na našej aj sečovskej strane náš check in vždy skončí nejakou chybou na stránke. S mojimi IT dovednosťami šípim na základe chyby, že problém je v tom, že došlo k nejakej chybe pri zápise našich údajov do databázy. T.j. problém možno nemá nikto iný len my.
    Infarktujem, ale mám ešte toľko sily, aby som skúsil skontaktovať Lufthansu. Pokecal som si s nejakým automatizovaným robotom, ktorý mi figu a nie pomohol, avšak získal som číslo na pomoc a keď som sa tam dovolal a zvolil, že potrebujem technickú podporu, tak ma automaticky odpojilo... Ma klepne.

    Nakoniec sa mi v spolupráci s Ňaňom podarí na diaľku opraviť chybu v Lufthansa databáze (vymazaním a znovuvyplnením niektorých údajov).
    Musím však potvrdiť veľkú červenú výstrahu, že zmenou údajov môže dôjsť k zrušeniu spárovania mňa s príslušnými letmi a možno prídem o letenku. No stres na tretiu.

    Nakoniec po 4-och hodinách za počítačom a skúšaním všetkého možného aj nemožného sa podarí ukončiť aj posledný check in a máme svoje palubné lístky.

    Šialene sa to začína táto dovolenka.

    P.S. verte, že tento popis bol veľmi skrátenou verziou reality
    Read more