• Day 11

Rybárska dedina a pláž Bophut

December 29, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

Podvečer ideme preskúmať blízku Fishers village, čo je nákupná časť plná uličiek s carachmi pre turistov, ale hlavne plná obchodíkov s dobrotkami, jednohubkami a rôznym jedlom a pitím.

Prvý krát skúšam shake z rambutanu (kto nevie, čo to je, tak vyzerá to ako chlpatá jahoda a chutí to sladkokyslo).
    Kupujeme si tiež kokosovo-mangový džemík, na ktorom si pochutnávam.

Časť uličiek ide povedľa pláže. Sú krásne vysvietené, hudba z barov nie je príliš hlučná a ľudia na pláži sedia na bambi vakoch, parádna romantika, keďže vonku je práve spln a obrovský mesiac sa vznáša nad plážou.

Ľudí je však všade kvantum, trh je obrovský a má to svoju parádnu i keď veľmi turistickú atmosféru.

V každom prípade je to lokalita, kde chodí väčšina ľudí z ostrova a tak je zaujímavé pozorovať ľudí z celého sveta. Od oblečenia (podaktoré sú tam polonahé, ale vyzerali by lepšie, keby sa obliekli) až po výkladnú skriňu plastických operácií (kopa žien pery ako káčer, zadok ako kufor, prsia ledva vtrepané do šiat - vo výsledku katastrofa na tretiu, ale chodí to po trhu a predvádza tú časť, ktorá sa preoperovať nedá - svoj mozog). Bohužiaľ nemám fotky, ale bolo ich tam kooooopa.

P.S. s našimi foťákmi vonkoncom neodfotiteľná atmosféra nasvietenia barov, uličiek a hotelov, ale bolo to veľmi pekné...