• Day 21

Presun na pobrežie do mestečka Chumphon

January 8 in Thailand ⋅ 🌙 26 °C

Odchádzame z ostrova Tao, kde sme mali najlacnejšie ubytovanie našej dovolenky. 4 dni, keď občas teplota v noci atakovala 30 stupňov a my sme sa parili v chatke bez klímy. Cez deň rovnako. Človek sa môže ísť schladiť do mora, ale na hlavu nám pieklo riadne slnko. Ešte, že je Thajsko krajinou obchodov 7 Eleven. Tie nikdy nesklamú. Permanentne vychladené na 20 stupňov, že človek pomaly drkotá zubami boli mojim každodenným ostrovčekom, na ktorý som sa tešil...
    Samozrejme chatka nemala teplú vodu. Človek sa 4 dni váľa v posteli, ktorú si každý deň nanovo prepocuje, že sa ráno budí pomaly v mláčke a zmyť to zo seba dole umožňuje len ľadová sprcha. No boli to zážitky...
    Odchádzame na 1 dňový ozdravný pobyt na pobrežie do mestečka Chumpon, kde máme oveľa komfortnejšie ubytovanie takmer na pláži.
    Najprv únavnou loďou a potom ešte taxíkom, kde sa pre Danku už zvýšilo len miesto v kufri.

V Chumpone je krásna dlhá pláž s vlnami bez akýchokoľvek ľudí a ostrovov v pozadí. Vyzerá to ako keby sme boli pri oceáne. Idylka!
    Má to len malý háčik, prázdna je asi preto, že je plná, ale že kvalitne plná vyplaveného odpadu. Toto už nie je normálne.
    Aspoň sa dobre najeme urobíme malý výlet k najbližšiemu 7eleven a na večeru urobíme rozlúčku pri somarinách, ktoré sa mi podarí nakúpiť ako thajské pudingy (mango, jahoda, liči), potom nejaké sladké oplátky, thajské cukríky a fajnučko-sladučký broskyňovo-mangový džús. Samozrejme moje nakúpené thajské experimenty väčšina odudre, takže potom musíme do reštaurácie na ďalšie drinky, shake a po tme (keď už odpad tak nevidno) robíme s Dankou romantickú prechádzku po pláži pod oblohou plnou hviezd pri hučiacich vlnách. Posledná rozlúčka s morom.

P.S. Peťka chýbaš mi :) Tá dovolenka bez teba má iný nádych.