Satellite
Show on map
  • Day 4

    Smer Krabi

    December 19, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 24 °C

    Je ráno 5:50 a v našej izbe začne niečo vydávať divné zvuky "šak to môj budík" ach jaj je čas vstávať a vydať sa na cestu smer letisko.

    S Tomčom máme hneď ráno menšiu výmenu názorov ohľadom správnej odpovedí na našu súťažnú otázku - moja taktika múdrejší ustúpi tak ustupujem. Aj keď sa musím priznať celkom som to nedomyslel.

    Pri kontrole batožiny zaujala doteraz celkom sympatickú thajku moja noname Power banka z aliexpresu. Po 5 minútovom vyjednávaní Tomča z už nesympatickou thajkou Tomčo totálne vytočeny rezignuje a moja Power banka ostáva v prospech thajky 😥.

    Pokiaľ letíte Bangkok Airways tak máte v cene letenky aj občerstvenie ktoré sa nachádza v Gate 1-6 a nás poslali do Gate 7 takže náš plán ušetriť na raňajkách a najesť sa zdarma skrachoval. Ešte že sme včera kúpili lacné keksíky.

    Letieť Bangkok Airways je plne prekvapení práve sme zistili že v lietadle nesedíme spolu aj keď sme pri rezervovani sedadiel zaškrtli sedadlá vedľa seba. Čo nás ešte čaká e touto spoločnosťou zatiaľ netušíme ale nudiť sa určite nebudeme.

    Pristáli sme v Krabi.
    Read more