• Day 6

Dr. Sombon a Presun Ko Jum

December 21, 2019 in Thailand ⋅ ⛅ 32 °C

Ráno vstávame a zistíme že Peťa je celá opuchnutá pravdepodobne alergická reakcia na jedlo už len zistiť na aké jedlo. Tomčo sa pohotovostné skontaktuje z Ei ohľadom Peti ktorá mu oznámi že na recepcií nám nechala raňajky foto číslo 1.
    Máme v pláne navštíviť Tomčovho známeho doktora Sombona ktorý začína ordinovať o 10:00 čo je trochu problem lebo Ei nám zabezpečila na 10:30 odvoz v smere Leam Kruad Pier odkiaľ ide loď na Ko Jum.

K Dr. sa vyberieme 9:30 kde nás na základe vážnosti ochorenia okamžite posielajú na urgentný príjem. Vo dverách ambulancie sa objaví Dr. Sombon v nejakom divnom skafandri takto ho Tomčo ešte nevidel🤔
    Po chvíli zazvonil zvonec a ošetrenia je koniec.

Peťa má alergickú reakciu v kombinácii slnko a antibiotika ktoré už začala brať na Slovensku.

10:00 odchádzame späť na hotel kde Peťa aplikuje predpísané lieky mastičky a čakáme náš odvoz.

10:26 sadáme do auta.

11:15 prichádzame k mólu

11:30 odchádzame z veľkého móla loďou na ktorej je okrem nás asi 20 thajcov z toho jedna malá nevesta a náklad ako postele paplóny žlté trubky ovocie a ľad z ktorého roztapajuca sa voda steká Máji pod zadok😂

Konečne na ostrove Ko Jum. Na tento ostrov som sa najviac tešil.

Týmto príspevkom sa z vami lúčim a odovzdávam štafetu Maji😎