• Day 12

Prvá noc a deň na Ko Lante

December 27, 2019 in Thailand ⋅ ⛅ 26 °C

Je 5:00 a ja sa budím na nejaké "aaaalaaachchch a ja neviem čo ešte" to bude asi ranná modlitba miestnych moslimov ešte že to o 5 minút skončilo a môžem ďalej spinkať.

Je 8:00 a ja už nevládzem ležať v posteli tak sa presunieme na terasu do siete a snažím sa niečo napísať.
    Bola to naša prvá noc s Tomčom pod jednou moskytierou ktorú sme bez ujmy na zdraví prežili.
    To sa možno nedá povedať o druhej polovici výpravy ktorá vo vedľajšej chatke zatiaľ pravdepodobné sladko spinká ak ich v noci nezjedli gekoni ktorých sa veľmi boja - nechápem prečo.

Na dnes máme dohodnuté a aj zaplatene že ideme na kurz varenia čo Tomčo ráno ešte preveruje a zisťuje že niekde sa stala chyba
    kurz varenia máme dohodnutý v jednej firme a zaplatili sme druhej firme
    Škoda že na to prišiel takto sme prišli o mnoho ďalších zážitkov 😃😃😃.

Mája žije ale nekomunikuje 🙊🙊🙊

Je očarená svojou chatkou natoľko že radšej nespala a kochala sa😮😮😮😮.

Namiesto varenia sme sa vyberáme pozrieť tigriu jaskyňu
    sadáme na motorky a ideme cca 11km po spevnenej aj nespevnenej ceste až dorazíme k domčeku kde zaplatíme za vstup a ďalej kráčame peši lesom že vraj to bude trvať pol hodiny
    Presne po pol hodine prichádzame k jaskyni z čoho je Tomčo rozčarovaný ako to tetka mohla tak presne vedieť. Trochu to preskúmame a vraciame sa späť do našich útulných chatiek.

Večer sme už hladný tak vyrážame do reštaurácie ktorú som vybral ja a objednávanie si rybu podobnú tuniakovi + jednu chicken bagetu.
    Ryba sa im podarí a Maja ocení aj veľké pekné a čisté WC ešte zájdeme na trh kde doplníme žalúdky a ideme domov kde posedime na terase zahráme karty a pravdepodobné pôjdeme spinkať.