• Day 16

PF 2020 Ko Mook

December 31, 2019 in Thailand ⋅ ⛅ 31 °C

Po našej prebdenej noci Peťa ráno vstane ako keby sa nič nedialo. Navrhnem Beach Walking čo dobré nedopadne pre Tomča ktorý zapadne v bahne a len tak tak sa mu podarí vyloviť svoju šľapku. Dame raňajky a vyrážame na druhú stranu ostrova preskúmať pláž cestou potrebujem natankovať tak stojíme pri samoobslužnom tankovacom stojane ktorý nám počas tankovania hraje hudbu. Prichádzame na peknú pláž berieme šnorchle a ideme do vody. Neskôr požičiavame kanoe a vyrážame do neďalekej jaskyne kde zistíme že bez čelovky "svietidlá" sa na koniec jaskyne nedostaneme tak zaradíme spiatočku a veslujeme späť na pláž riadne zmordovany.
    Cestou na resort zastavíme na obed kde nás oslovia zabalené darčeky po 80 Batov kupujeme 2 ks. Petina teplota sa zase vymyká normálu tak sa rozhodneme preveriť schopnosti aj miestneho doktora - doktorky ktorá rozlúšti záhadu Petinej horúčky že vraj je to angína čo sa zase Maji nepozdáva dostáva tabletky a odporúčania ako fungovať niekoľko dní.

Podľa správania personálu je v našom rezorte nejaká párty ale aká?

Večer navštevujeme párty PF2020 kde si dáme niečo pod zub a pozrieme si vystúpenie mladej thajky sme unavený takže ideme spať ešte pred polnocou aspoň taký bol plán kým nám ho Peťa nezmenila - zase jej stúpa teplota. Niekto klope a to Tomčo že nemôže spať tak sa púšťame do debaty čo ďalej "Maja tej doktorke neverí" preberáme rôzne verzie až nakoniec sa dohodneme že odchádzame o deň skôr smer Krabi kde máme v pláne navštíviť dr. Sombona ktorý možno potvrdí alebo vyvráti Majinu predtuchu.