Satellite
Show on map
  • Day 16

    Prvý den na Ko Mook

    December 31, 2019 in Thailand ⋅ ☀️ 28 °C

    Peťa ako prvé otestuje bazén to že má rezort bazén navešti nič dobré ale to až neskôr.
    Nasleduje test našej reštaurácie jedlo bolo dobré aj za prijateľnú cenu a ešte som mal pocit že porcie sú väčšie. Peťa sa začína správať nejako podozrivo čím Maja spozornie a na izbe už hľadá svoj balíček na prežitie a z neho vyťahuje teplomer a začína pravidelné meranie Petinej teploty 38-39°. Mája máa o program postarané ja odchádzam preskúmať pláž a more. Kompletne vyzbrojení "maska a kamera"odchádzam na pláž kde si vyberám ten správny vstup do vody keď po asi 10 metrov zisťujem že som si zle vybral dno je ako veľký plochý kameň do ktorého so vrástene ostré mušle to sa museli na brehu zo mňa dobré smiať keď som kráčal ako tancujúce neviem čo.
    Volím novú taktiku a to nasadzujem masku ľaham na vodu a opatrne sa pohybujem vpred už som asi 100metrov od brehu a stále je voda po kolená no celé zle. Volím ďalšiu taktiku "útek" keď konečne prichádzam k pláži zisťujem že je odliv tak budem musieť kráčať o pár metrov viac.
    Na pláži stretávam Tomča a rozhodneme sa že berieme kajak a ideme k bielej bojke kde na povedali že tam môžeme stretnúť korytnačku rybku nema a hviezdicu. Vyrážame s kajakom cca 200 metrov sa nachádza náš cieľ kde sa uviažeme a spoločne aj s anglickou rodinnou hľadáme morské poklady a výsledok dve morské hviezdice.
    Mierne sklamaný sa vraciame späť.
    Peťa stále horučkuje tak s Tomčom požičiavame motorku a vyrážame do mesta ak sa tomu dá tak povedať kúpiť nejaké zásoby a zároveň preskúmame rôzne zákutia ostrova. Na dnes to už stačilo tak ostávame v rezorte.
    Ešte k izbe jedno svetlo nesvieti druhé bliká chladnička nefunguje a klimatizácia sa nedá ovládačom nastavovať takže ideme to reklamovať domáci majster opravár "už som mal tú možnosť spoznať keď som mu pomáhal opravovať vodné čerpadlo" sa vyberie k nám s jednou žiarovkou - blikajúcu žiarovku vymenil tá čo nesvietilo záhadné začala svietiť prekontroloval chladničku aj tak nefungovala a klíma zobral ovládač išiel vyskúšať do vedľajšej chatky prišiel späť a skonštatoval OK kukame naňho šak nejde a on z úsmevom odchádza.
    O chvíľku niekto klope a to náš opravár priniesol polystyrénovy box s ľadom ako náhradu chladničky.

    PS. Máme murovanu chatku ale to neznamená za v nej nemáme gekona🦎😆😆😆😆

    PS2. Ak má rezort bazén tak pravdepodobne nemá dobrú pláž
    Read more