• Day 19

Druhý den v Ao Nang

January 3, 2020 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Petin zdravotný stav sa pomaličky zlepšuje, čo sa nedá povedať o Maji, ktorej teplota stúpa. Obidve majú naordinované nevychádzať na slnko takže sú celý deň na izbe.
    Ja s Tomčom vyrážame na motorkách hľadať nové ubytovanie v lokalite, ktorú nám poradila Ei, no nič zaujímavé sme nenašli tak sa vrátime na izbu, dáme spoločný obed a vyberáme druhú lokalitu, na ktorej tiež nič zaujímavé s našim cenovým limitom nenachádzame. Využívame Google a objavíme dva vhodné hotely, ktoré sa chystáme osobne preveriť.
    Večer sa zastaví Ei, tak spoločne vyrážame na obhliadku. Prvý hotel dobrý a aj cena jedna noc 1300 BAT (momentálne platíme 2000 BAT), druhý hotel tiež dobrý + má bazén cena 1700 BAT a že treba objednať cez agoda.com.
    Nasadame k Ei do auta, kde Tomčo jej referuje čo nám tetka povedala. V tom Ei otvára okno a začne komunikovať s tetkou, ktorá berie mobil a už niekam volá. Aaaaaaa máme novú cenu 1400 BAT kukneme na seba, to berieme. Tomčo vyberá kreditku a ide vyplatiť. Máme ubytovanie na 3 noci.
    Cestou späť sa zastavíme u Ei ktorá nás nepozve k sebe, lebo nemá upratané. Berie zázračnú vodu a ideme do reštaurácie, ktorú vybrala ona. Je to reštaurácia, v ktorej sme boli včera. Ei nás informuje že je to reštaurácia, ktorú navštevujú turisti dlhodobo ubytovaní v Ao Nang. Je tu čisto, dobré jedlo a hlavne dobrá cena.

Ešte k tej zázračnej vode - nemáme presne info, ale tá voda sa používa pri výrobe kávy, cca jedno poldeci sa zriedi s pol litra vody a to sa pije pri vysokej teplote a môže sa to aj potierať na kožu v protismere chĺpkov, čo Maja večer otestuje a ráno je bez teploty, tak uvidíme ako sa bude Maja cítiť cez deň. Tá voda smrdí, ako keby v nej boli ohorky z cigariet.