• Day 20

Cesta na Huay to waterfall

January 4, 2020 in Thailand ⋅ ☀️ 33 °C

Ráno sa prebúdzam ako prvý a na YouTube hľadám pesničku Bola raz jedna hviezdička, ktorou zobudím zvyšných spáčov veď už je 9:15. Tak dobre sa nám ešte nespalo, čo vypovedá o tom, že máme konečne poriadný matrac.
    Tomčo už kuká do mobilu a zahlási že on ide motorkou kuknúť na vodopád. Čo nám iné ostáva, ideme s ním.
    Sadáme na motorky a vyrážame. Prvá zastávka tankovanie kde Tomčo volá Ei - zmena plánu.
    Motorky parkujeme pred Makro obchodom, prichádza Ei a naša mototúra končí. Ide sa autom.
    Cestou Tomčo sadá za volant a vezie nás až k vodopádom, čo nieje dobré, ale našťastie sa nič nestalo🙄.
    Po desať minútovej túre k vodopádu, kde sa poniektorí dobré schladili po náročnom výstupe 😀, nasleduje cesta na hotel a večer ideme ako ináč z Ei do Krabi na trh. Na večerný troch sa nám páči. Hneď na začiatku objavujeme môj obľúbený vyprážaný hmyz, ktorý ochutnávam spolu s Ei.
    Je tu veľké množstvo dobrôt a zábavy, ktorú tiež otestujeme. V Tomčovi sa prebudí hazardný hráč a už kupuje lístky. No ani my nezaostávame a tiež kupujeme lístky, čo aj oľutujeme, lebo okrem mydla a pracieho prášku sme nič nevyhrali. No Tomčo, to už je iná liga. Vyhráva BICYKEL, nasledujú gratulácie. Ide sa ďalej na strelnicu, kde strieľame do plyšových hračiek a podľa počtu zostrelených plyšákov si Ei vyberá veľkého medveďa.
    Cestou domov sa ešte zastavíme v talianskej reštaurácii to bol Ei nápad dáme pizzu a nejaké talianské jedlo a poď ho do hotela.