Nepal
Khāni̇̄ Kholā

10h de bus fins a Pokhara 🚎

September 18, 2023 in Nepal ⋅ ☀️ 32 °C

Ens despertem a les 5 del matí, una dutxadeta, fem la motxilla i cap a buscar al bus que ens acabarà portant cap a Pokhara.
      El viatge del bus (7€/persona) ha estat el més trambòlic que hem viscut mai, bé l'Adrià diu que l'any passat al Senegal va ser pitjor que córrer la UTMB. Les carreteres el 95% sense asfaltar, plenes de forats i esllavissades. Durant el viatge sempre tenim el riu al costat amb uns ponts tibetans llargs que el travessin i arriben a poblats petits que estan a l'altra banda. Allà no hi arriben cotxes.
      Durant aquestes hores aprofitem per reflexionar sobre molts temes que ens sorgeixen i tenim estones d'introspecció.
      Entre mig parem a dinar en una àrea de servei per 1,75€ els dos!
      Arribem a Pokhara i sembla ben bé que haguem canviat de país. Aquí no hi ha tant caos i les persones són molt més amables, es nota que no busquen tant la pela com a Katmandú i com a turista pots passejar tranquil·lament sense que t'atraquin per tot arreu.
      Avui és el dia de la Dona al Nepal, totes les dones tenen festa a la feina i hi ha un munt d'actes a tots els pobles. Justament quan hem arribat ens hem trobat amb un dels actes, era un concert amb música típica d'aquí.
      Ens ha vingut un noi influencer a parlar amb nosaltres, evidentment cantàvem com una almeja, i ens ha vingut a gravar pel seu canal. Ens hem sentit famosos.
      Marxant cap a l'hotel ens hem trobat una noia que hem conegut al bus i hem anat a sopar amb ella. Ella fa un viatge sola de 6 mesos i hem tingut una conversa molt interessant.
      Aquest cop l'hotel és molt més còmode que l'anterior, per un preu de 6,5 € la nit els dos.

Khāni̇̄ Kholā, Khani Khola