Netherlands
Beekbergen

De echte aankomst...

July 13 in the Netherlands ⋅ ☀️ 22 °C

Vier km. verderop is dan het hotel wat we hebben geboekt. Deze ziet er ook prima uit. Tijdens het inchecken wel veel gedoe gehad rondom corona, maar dat mag de pret niet drukken. We gaan ons hier wel vermaken. De kamers vallen qua ruimte en comfort ook iets tegen, maar ach, als we maar lekker kunnen slapen.Read more

Diner

July 13 in the Netherlands ⋅ ☀️ 21 °C

Er was 1 drie-gangendiner inbegrepen in ons hotelarrangement. Beperkte keuze maar ruim voldoende. We hebben heerlijk gegeten. Wel moesten we verplicht 2 tafels gebruiken, maar gelukkig stonden die van ons redelijk dichtbij elkaar en konden we prima met elkaar kletsen.Read more

Ontbijt

July 14 in the Netherlands ⋅ ☁️ 15 °C

Gisteravond zijn we tegen middernacht gaan slapen. Na enige capriolen in het donker (muggen) lukt het om ons raam open te zetten omdat het erg benauwd is in onze slaapkamer. Tijdens de nabeschouwing van de dag viel ik in slaap zei Gerry vanochtend😬. Om 9 uur gingen we naar beneden voor het ontbijt. Vanwege corona moesten we onze wensen gisteravond al inleveren op een briefje. Het ontbijt wordt dus ook geserveerd op tafel ipv als buffet. Drankjes en zuivel moeten we wel zelf ophalen. Omdat we graag zout willen op ons ei haalt André zakjes zout op. Na mijn eerste hapje brood met ei vind ik het wel heel zoet 🤔🤔. Er zat dus zoetstof in de zakjes ipv zout🤭🤭😅. André en Gerry hebben hun ei al op en hebben niks gemerkt🤔😅.Read more

Tijd om te niksen

July 14 in the Netherlands ⋅ 🌧 16 °C

Nadat Gerry en André naar de AH zijn geweest voor nieuw snack-proviand en pa even een dutje heeft gedaan, is het tijd om te relaxen op onze kamer. Lezen, filmpje kijken, spelletje op de telefoon, puzzelen enz. Omdat de kamers zo klein zijn, lijkt het al een enorme puinhoop, vooral aan mijn kant van het bed😬.Read more

Dineetje op dag 2

July 14 in the Netherlands ⋅ ☁️ 16 °C

Vanochtend hadden we al gereserveerd in een restaurantje dichtbij. Helaas was het personeel dat vergeten. Na enig geschuif met tafels lukte het om nog een plekje voor 4 personen vrij te maken. In dit restaurant mogen we gewoon bij elkaar aan 1 tafel zitten en ook de regel van 1,5 meter afstand wordt niet heel goed gehandhaafd😬. Na bijna een uur wachten wordt het eten opgediend. Het smaakt allemaal prima en onze jongste reisgenoot heeft zijn bord heel snel leeg. Gelukkig voor hem kan de oudste reisgenoot zijn eten lang niet op😅. Natuurlijk volgt er een lekker toetje waar we ons de hele dag al op hebben verheugd 😊😊. Nadat de fotograaf bijna werd overreden door een brommer op het fietspad omdat ze zo nodig weer een foto moest maken, gingen we richting hotel om uit te buiken.Read more

Tweede (laatste) avond alweer

July 14 in the Netherlands ⋅ ☁️ 14 °C

Na het eten gaat iedereen even iets voor zichzelf doen; Dutje, lezen, douchen, wandelen enz. Tijdens de wandeling nog even foto's gemaakt van (interessante) dingen in Beekbergen. Terug bij het hotel zit (o)pa al gezellig voor het raam in de kamer van de dames.Read more

Beekbergen