Netherlands
Lieshout

We gaan!

May 7, 2023 in the Netherlands ⋅ ☁️ 13 °C

Vannacht ging om 2:15u de wekker. Rise & Shine!
      Opstarten en de auto inladen.
      Ik (Rox) had helaas nog niet zo'n goede opstart, even de W.C. van dichtbij bekeken. Hij zag er prima uit 😵‍💫
      Alles in de auto geladen? Op naar Jonathan en Marloes!

Daar waren we iets na 3:30u. Hun spullen ingeladen, nog een laatste keer plassen en gaan met die banaan
      4:00u, nu kan de reis echt beginnen!

Bedachten dat dit de laatste keer vakantie is met zijn 2e. Maar wel al met zijn 6e onderweg zijn. En dat dit de goedkoopste vakantie zal zijn met kinderen 😋 aangezien ze nog niet geboren zijn 😉

8:00u Eerste stop is gemaakt. Net voorbij Heidelberg. De zwangeren moesten piesen.

Richting Bled (Slo) komen we door München, we hadden al opgezocht of we ergens een Hard Rock Café mee konden pikken, dus bij deze meteen even gedaan. Shop ging om 11u open dus parkeerplekje zoeken en vast richting de Shop lopen.
      Hij was al open dus meteen allebei een HRC shirt en pin gescoord🤘🏻 weer een voor de 'check'! ✔️🤗
      Helaas ging het restaurant wel pas om 12u open, dus daar hebben we niet op gewacht.

Op naar ons Hotel (Hotel Lovec) rond 15:15u zouden we hier aan moeten komen.

Lieshout, لیسهاوت, NLLSH, Q3003031