Netherlands
Meesterplak

Een gezellige jaarwisseling

December 31, 2016 in the Netherlands ⋅ ☁️ 7 °C

Na het ontbijt fietsen we eerst naar het dorp. We doen wat boodschappen en eten een oliebol met cranberries. Daarna fietsen we via de duinen naar Midsland. Bij het begin schijnt het zonnetje nog, maar het wordt steeds bewolkter. In Midsland zetten we de fietsen neer en gaan een route lopen van ruim 5 km door de duinen. Daarna fietsen we weer naar huis. We drinken thee en daarna ga ik hardlopen naar West aan Zee. Als ik terug ben, gaan we kaasfonduen in de caravan.

Om 21:00 uur fietsen we naar Stayokay, een jeugdherberg in de buurt. Daar is een Stand-up Comedian Night met 3 comedians: Arie Koomen, Jeroen Pater en Wilko Terwijn. Het is een leuke avond in een niet zo groot zaaltje. Om 23:00 uur is de voorstelling klaar, en gaan we bij de bar wat drinken en wachten tot de jaarwisseling. We raken aan de praat net Sandra en Maggie. Dat is heel gezellig en al snel wordt het heel persoonlijk. Om 24:00 uur drinken we champagne en gaan we buiten naar het vuurwerk kijken. We blijven daarna nog tijdje om te dansen. Er is leuke muziek en het is heel gezellig. Rond 3:00 uur gaan we naar huis.

Meesterplak