Alankomaat

Matkaajat tässä kohteessa
    • Päivä 6

Bij Jan en Mirjam in Schellinkhout

7. maaliskuuta, Alankomaat ⋅ 🌬 8 °C

Vanaf Medemblik naar Schellinkhout gereden en het is alweer niet warmer dan 7 graden; echte bikkels zijn we dus gewoden.

Ook hier valt weer een hoop bij te praten. Jan en Mirjam hebben in 2019 deze oude en beetje vervallen boerderij gekocht en volledig verbouwd. Wij zijn er geweest tijdens het begin van de verbouwing en toen stonden er nog 1,5 muren. De rest was weg; ook alles binnenin.
      Het is nu een prachtig modern huis geworden met alle comfort die je je maar kan wensen.
      Jan is net als Peter Imker geworden en heeft achter de Garage, die geen garage meer is maar het kantoor van Mirjam is geworden, een bijenstal gebouwd waar 5 10-ramers in kunnen staan. De bijen hebben zo vrije vlucht over de landerijen, beter kan je het niet hebben.

Na een heerlijk pittig soepje en lekkere kip vroeg naar bed want zo een koude tocht hakt er met name in bij Annelies. Kruik erbij, extra dekbed over de voeten en uitrusten.

We wilden morgen naar De Helder naar het Marinemuseum maar morgen wordt de mast met de nieuwe verstaging op hun nieuwe schip geplaatst en dan is wat hulp wel handig. Never a dull moment.
      Lue lisää

Saatat myös tuntea tämän kohteen näillä nimillä:

Polder Schellinkhout

Liity: