Norway
Ormskaret

Graveyard

June 18, 2023 in Norway ⋅ ☁️ 27 °C

Vandaag zijn we verder Noorwegen in gereden. De natuur word meer robuust en we rijden langs veel meertjes. De wegen zijn prachtig, en er wacht ons nog veel meer te wachten! Het ritme zit er al meer in, dat was nog even zoeken op dag 1. Onderweg kwamen we toevallig een moosefarm tegen, daar moesten we natuurlijk heen. Het liefst zien we ze in het wild, fingers crossed! Ook zijn we nog even gestopt bij een National park in Zweden. We konden niet lang wandelen, want we moesten nog een stuk rijden. Wel ff lekker om je benen te strekken na al die uren in de auto. In het roadbook stond dat er een auto graveyard te vinden is. Toen we daar aankwamen waren er meer teams en hebben we even bijgepraat. We hadden niet verwacht dat er zoveel oude auto's stonden! Deze man heeft in de jaren '60' en '70 de auto's verzameld en zijn daar nooit weggegaan. Een indrukwekkend iets om te zien! Als daily task moesten we de meest bemoste auto vinden. Leuke uitdaging😉.Read more

Ormskaret