Satellite
Show on map
  • Day 38

    Attacked by a leech

    October 8, 2017 in Australia ⋅ ⛅ 21 °C

    Gester hemmer en wunderschöne Usflug zude Minyon Falls gmacht. Mit dere super Truppe hets echt Spass gmacht. S Highlight isch en Bluetegel gsi, wo s Gfühl gha het mis Bluet isch s beste. Irgendwenn hani denn gmerkt, dass de tatsächlich a mim Fuess azapft het. Woni das bemerkt han hani so luut gschreit, dass all gmeint hend e Schlage heg mi gno. Da mich de Wurm sooooo fescht aa g‘eklet het, hani en nid chöne selber wegneh 🙄 Kollegin heten denn zum Glück wegzoge... Hinderlah heter e ganz ganz chlini Wunde, wo aber chum ufghört het blüete. Nachdem ich denn googlet han, ob Bluetegel giftig sind in Australie, bini gar nid mal meh beruhigt gsi. Ich ha denn aber na mini Gasteltere gfregt, die hend gmeint ich sött‘s aso überlebe 😅 Bis ez bini aso na wohl uf! Ich ha ja mit Schlage und Spinne grechnet i dem Regewald womer gloffe sind.. aber ganz sicher nid miteme Bluetegel!

    PS: Mami, was isch das füren Baum mit de violette Blüete? De wetti umbedingt mal i mim Garte! 😊
    Read more