Satellite
Show on map
  • Day 76

    Magnetic Island

    November 15, 2017 in Australia ⋅ ⛅ 27 °C

    Uf Magnetic Island hani eini vo de beste Partynächt gha. Nachdem ich mich gad sofort mit allne vo mim Zimmer agfründet han, simmer zeme eis go trinke. Da die Insle relativ chli isch, ischs Hostel eigetlich die einzig Usgangsmöglichkeit gsi. Umso grösser isch defür Party dete gsi. Ich han denn au zimmli schnell usegfunde das Schottisch sehr schwierig zum verstah isch nachdem mir min Bettnachber mehrmals het müsse Sätz ufschriebe wili en efach nid verstande han 🙄😅 Umso lustiger isch denn aber de Abig worde. 🍻

    Am negste Tag hani mir 3 Mädels, woni zum eine scho uf em Whitsundays Trip kenneglernt han und zum andere am Abig vorher uf de Tanzflächi, e Barbie-car gmietet. Die sind det voll trendy. Aber s isch au wüki en Spass mit dene umezfahre! Mir sind denn chli go d Insle ahluege und hend zum eine ganz viel Wallabees gseh und zum andere Koalas! Eine sogar mit Baby 😍 Heten am liebste mitgno. Aber ich bin denn ellei wiitergreist👣
    Read more