Dag 10: Heel veel eten

September 17, 2023 in Canada ⋅ ☁️ 19 °C

Vandaag hebben we Seton Lake achter ons gelaten om langzaamaan richting het noorden van de Rockies te rijden. Onderweg kwamen we nog wat herten tegen.

Dit gebied is heel anders dan het begin van onze reis. Veel meer rotsgebergte en minder groen. Natuurlijk speelt de droogte ook mee.

We hebben een bezoek gebracht aan de Farmer Market. Ze hadden eettentjes, een boerenmarkt, soeveniertjes, bakkerij en wel tig verschillende soorten pompoenen. Het zag er allemaal echt superschattig uit. We hebben er de boodschappen gedaan en na dit harde werk onszelf getrakteerd op verse sandwiches en homemade lemonade, die ter plekke werd gemaakt.

We zijn geëindigd bij de plaats Kamloops. Ons RV park lag aan de ene kant van de Thompson River en het oude centrum aan de andere kant. We zijn het dorp wezen verkennen en op een gezellig terras beland waar we vervolgens de rest van de middag en avond hebben gezeten. De cocktails waren heerlijk en ze hadden Leffe Blond voor Remco. Ook heeft hij een gefriteerde Mars geprobeerd en het was een aanrader.