Snert & Frans op den Bult
September 13, 2024 in the Netherlands ⋅ ⛅ 10 °C
Vanochtend waren we er bijtijds uit. Het idee was om rond 8 uur weg te rijden en dan ergens rond de grens een overnachtingsplek te zoeken. Acht uur werd negen uur, maar het blijft toch ook vakantieRead more





















TravelerOk maar ff door gereden,dan heeft de camper weer uitstekend zijn best gedaan. (Of jullie hebben de reparaties uit beeld gehouden😂) Idd bij Frans is het altijd goed eten,dat kan Lisanne zelfs beamen. Polen is dus een mooi land zoals we dat nu gezien hebben,zou zomaar kunnen dat wij ook nog eens die kant op gaan maar dat ter zijde. Mooie foto reportage overigens. Welkom thuis
TravelerWelkom thuis!
TravelerIk heb weer genoten van jullie reisverslag. Heb een mooie indruk van Polen gekregen. En wat een prachtige fotoreportage! Daar zitten weer pareltjes tussen 😍. Succes met opruimen en de was!