• We volgen de 'rode draad'

    September 11, 2025 in Germany ⋅ ☁️ 20 °C

    Vandaag was een dagje Hannover. We hebben de 'rode draad' gevolgd. Dit is een ononderbroken rode lijn op de stoep die langs 36 bezienswaardigheden verspreid door de stad loopt.

    Het is eigenlijk een wandelroute, maar gezien 'stepping is life', heeft Remco een Dott-step gehuurd en zijn we de rode lijn op de step gaan volgen.

    De stadsrecensie is dat Hannover niet Meinou haar stad was qua vibe, architectuur en gezelligheid. Dat het weer wisselvallig was (meerdere regenbuien) en het de laatste vakantiedagen zijn hielp waarschijnlijk ook niet.

    Tussendoor hebben we nog even de jaarlijkse Nationale Waarschuwingsdag meegekregen.
    Read more