Satellite
Show on map
  • Day 5

    Epopeja ar noklīdušo bagāžu

    March 8, 2018 in Peru ⋅ ☀️ 23 °C

    Man vienmēr patīk ceļot ar rokas bagāžu, jo tas ir ērti, lēti un ātri. Diemžēl šoreiz AirEuropa, kas ir KLM partneris un mani vizināja no Madrides uz Amsterdamu, teica, ka man soma ir par lielu un tā ir jāliek nododamajā bagāžā. Kaut kāda priekšnojauta man teica, ka nebūs labi, tādēļ man nebija liels pārsteigums, kad nonākot Limā un nogaidot stundu pie bagāžas konveijera, mana mugursoma neparādījās. KLM bagāžas informācijas lodziņā jau mans uzvārds bija reģistrēts un man teica, ka mana bagāža ir aizkavējusies Madridē un būs rīt. Es varot iztērēt līdz 100 eur par pirmās nepieciešamības precēm, saglabāt čekus un tad iesniegt KLM atmaksai un manu bagāžu atvedīs nākamās dienas vakarā. Ārā no lidostas tiku tikai ap pulksten pus21 otrdienas vakarā, kur mani sagaidīja Jānis, veikali protams vairs nestrādāja un man nebija iespējas iegādāties sev tīras drēbes vai zobubirsti tovakar. Viesnīcas īpašnieks, kurā palikām, nākamajā dienā zvanijās uz lidostu un KLM, lai sarunātu lietas par bagāžu, bet kaut kā beigās viss izvērtās tā, ka ar taxi bija jābrauc pēc manas bagāžas uz lidostu ceturtdienas rītā. Par laimi liekie izdevumi tiks atlīdzināti un viss ir čikiniekā, žēl tikai bezjēdzīgi iztērētais laiks ar nīkšanu, gaidīšanu un lieku kratīšanos uz lidostu un atpakaļ.Read more