• Day 24

Salkantay trek: 1.diena

March 27, 2018 in Peru ⋅ ☀️ 10 °C

Kārtējais rīts, kas sākas plkst. 4:00. Autobusa krēsli ne visai ērti, ceļš līkumains un šausmīgi kratās. Uzkāpām palūkoties Humantay lagūnu, kas patiesībā ir ezers, nevis lagūna. Mākoņi mijās ar sauli un Salkantay virsotne kautrīgi ik pa laikam izspraucās starp mākoņu segu, tomēr nevienu brīdi pilnībā neatklājot sevi. Laikapstākļi bija labi, par spīti tam, ka joprojām skaitījās lietussezona. Tiesa pēdējos 700m līdz nometnes vietai dabūjām izbaudīt kārtīgu lietusgāzi un arī krusu. Šodien nogājām vien 5 km, uzkāpjot 479 m un nokāpjot 390 m, sasniedzot maksimālo augstumu 4335 m vjl., bet nakšņojot 4025 m vjl. augstumā. Pēc pusdienu ieturēšanas lietus jau bija rimies un mums bija dots brīvais laiks iekārtot guļvietas, nosnaustiea vai pablandīties apkārt. Jānis nosnaudās, es gāju baidīt lamas un sasildīties saulē, kas jau gāja uz rietu. Nakšņojām būdiņās, kurām bija salmu jumts, stikla durvis un daudz šķirbu pa kurām pūta vējš. Mums bija silti guļammaisi, taču baidījāmies, ka pa nakti baigi pūtīs, tādēļ lielākās šķirbas nobloķējām ar savām somām. Naktī bija kādi +6°C, bet mums, par laimi, bija silti.Read more