• Day 5

5.nometne

August 12, 2018 in Norway ⋅ ⛅ 10 °C

Uz dzelzs raktuvēm ekskursija bija izpārdota, tāpēc nāksies mēģināt nākamnedēļ. Visu dienu līst. Zviedrijas Circle K nestrādā Latvijas Circle K kluba karte, bet vismaz ir Wi-Fi. Norvēģijas Circle K nav pat Wi-Fi. Apsveru domu, ka jātaisa instagram konts: ko travel blogeri tev nestāsta. Aiz loga auksts, vējains un slapjš, tādēļ pusdienās tikai uzvārījām ūdeni un apēdām ātrās nūdeles un kartupeļu biezputru. Norvēģijas veikala cenas nevarējām novērtēt, jo šodien ir svētdiena un neviens un nekas nestrādā. Jūtamies mazliet nožēlojami, rīt droši vien būsim vēl nožēlojamāki, jo šonakt gulēsim mašīnā. Guļēsim mašīnā, jo vējš brāzmās tik stiprs, ka pūš cauri teltij. Mašīnā neērti, bet vismaz silti un sausi. Pa ceļam aiz loga ik pa laikam ir smuks skats, par spīti tam, ka viss satinies lietus mākoņos. Laika prognoze mazliet piemānīja - solīja, ka vakarā lietus rimsies. Ik pa laikam uzlīst. Rīt it kā mazs lietus, bet visu dienu. Otrdien jau vajagot skaidroties. Uz to liekam cerības, jo gribas aiziet uzkāpt kādā kalnā, būtu baigi skumji, ja nāktos braukt mājās galīgi izmirkušiem un kalnus neredzējušiem, jo tie slēpjas mākoņos. Cik es biju naiva, kad domāju, ka termo bikses man nevajadzēs... Bet es joprojām ticu, ka mums trāpīsies arī labs laiks.
    P.S. Šodien pieveikti 467 km un pieaudzis degvielas patēriņš, jo, bāc, daudz jābremzē un līkumi aiz līkuma, tomēr joprojām Sābiņš smuki uzvedas un neēd vairāk par 6.5L/100km.