Satellite
Show on map
  • Day 59

    Dag 56, Onweer?

    June 23, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 11 °C

    Ik kom wat later op gang ten opzichte van de gemiddelde dag. Het was dan ook al bijna 22:00 voordat ik ging pitten.

    De morgen heeft een verrassing voor mij in petto, het pad gaat onder de snelweg van en naar San Fransisco door. Er is een tunnel maar daar stroomt nu een rivier door. Ik heb maar weinig zin om weer een hele tijd met natte voeten te lopen, de ‘vloer’ van de tunnel is beton, daar kan ik wel met blote voeten overheen lopen.

    Hoewel niet super comfortabel, mijn voeten zijn droog gebleven 😊. Verdere verloop van de dag is vrij eentonig, veel in het bos en af en toe klimmen we eruit om toch nog een uitzicht mee te pakken. Absoluut minder spectaculair dan voorgaande dagen.

    De gehele middag rommelt het wat en het lijkt erop dat er elk moment een flinke onweersbui los kan barsten. Volgens mij gebeurd dat ook, maar dan ten zuiden van mij. Ik ben blij dat ik het droog weet te houden.

    Eind van de middag begint mijn rechterbeen wat te protesteren, ik vraag iets te veel afgelopen twee dagen denk ik. Ik neem de dichtstbijzijnde kampeerplek en heb dan toch alweer 50km gelopen vandaag.

    Morgen is anders, niet perse rustiger. Op 18km afstand is het dorp waar mijn nieuwe schoenen inmiddels zijn. Ik hoop daar weer vrij snel weg te kunnen zijn want daarna staat een flinke klim op het programma. Dat is morgen, nu eerst even goed uitrusten 😉.

    👋👋
    Read more