Geiranger

July 24, 2021 in Norway ⋅ ⛅ 16 °C

Da mir so toll im plane vo de Route sind gahts wieder es bizeli retour und den in Richtig Hjella womer na en Kolleg vode Ines Treffed. In Hjella verbringet mer au d Nacht und am nächste Tag gahts ca. 60km in Richtig UNESCO Weltkulturerb Geirangerfjord. Da de Michi natürli die chliine Passstströssli will fahre und au mal rechts abbüged wenn d Ines nöd wett, bringt eus de Zuefall no zum Dalsnibba, dert isch de Geiranger Skywalk. Dert gseht mer vo 1476Meter uf de Fjord und chan d Uussicht uf die umliegend Berge gnüsse. Schlussendlich hemmer inkl. Pause ca. 6h gha für die 60km und sind nudelfertig in Geiranger ahcho. Dert hets es riese Verkehrschaos gha und mit viel Glück hemmer na irgendwo ufeme Minicamping es Plätzli gfunde. Mir sind ja froh, dass nöd no s Chrüzfahrtschiff ahgleit het… den störmed amigs über 5000 Lüt uf Geiranger.
    Tag 2 in Geiranger simmer zunere alte Farm gwanderet und in Norwege ischs gfühlt eso: Mir möched zwar Wanderweg aber wenns irgendwie gaht gönd die eifach grad de Berg duruf. Da sind mir dihei scho verwöhnt. Am Abig simmer no e Fjordtour miteme Festrumpfschluchboot go mache und hend de Fjord vom Meer us uf eus würke lah und na biz Gschichtli ghört. Uf de Retourfahrt isches na zumene Zwüschefall miteme Baumstamm cho wo eusi Bootsfüehrerin nöd gseh het aber zum Glück ischs RIB ganz bliibe.
    Tomorrow: Alesund (aso eich simmer gester in Ålesund gsii 😄)

Föteli:
    -Dalsnibba