Tatra Gebirge

September 3, 2021 in Slovakia ⋅ ⛅ 12 °C

Yes, äntlich schöns Wätter und äntlich wieder Berge!
    Über d Nacht hemmer d Landesgränze id Solwakei passiert und Pole hinder eus lah. Zumindest so bizli. Eusäs Ziel sind d Tatra Gebierge gsi, welli halb zu Polen ghöred und halb zur Slowakei und da mir eus für en Gipfel entschiede hend wo d Wanderig i de Slowakei startet hämmer eus au gad dete es Schlafplätzli, gsuecht.

Eusäs Ziel isch de Sivy vrch gsi uf 1805 Höhi.
    Dä Start wär ca. uf 1000 Meter gsi, wär… wänn mer nöd am morge entdeckt hettät das mir ime chline Skigebiet glandet sind und de Sässellift sogar im Summer fahrt.
    So hämmer eus dänn rächt gfreut das mer eus die erschte paar 100 Höhenmeter hend chönä spare!
    Schlussändlich ischs au bitter nötig gsi, ersch underwägs hämmer gmerkt, das mer bis zu eusem Ziel no 2 anderi Gipfel hend müsse passiere. Es isch es ufe und abe gsi, aber wunderschön! Ganz e spezielli vegetation, mängisch hesch dich im Regewald gefühlt, dänn wieder im Hochgebierge, nachher inere Wüeschti und und und…
    Leider hämmer uf em letschte Gipfel rächt schnäll wieder müesse de Rückweg in Ahgriff näh und de Michi het sich scho wieder müsse vo sim neue Kolleg verabschiede (siehe Video;-))
    Irgendwo hemmer ebe gläse, das s letschte Bähnli am 5i fahrt und da mir wieder alles hend müesse zrugg wandere, simmer es bizli in Stress cho.
    Mer sind aber so tifig gsi, das mer bereits am viertelab 4i bim Bähnli ahcho sind. Chum ahcho, het eus denn aber de Bahnmitarbeiter gfröget öb mir no abe welled, sie seged am zue mache… so hemmer doch no riese Glück gha!
    Mer sind eus bis hüt nöd sicher wielang de Sässel het söllä laufe, Google Rezessione säged, es chöngis scho mal gäh, das sie d Öffnigsziite nöd ihhaltet…. Danke für dä 😉

(Fotis: Wanderig😍)

Memo a ois:
    - Wanderprofis simmer immer noni und hend wieder mal s Ersatz Shirt vergässe
    - defür Hauptsach immer zviel Jaggene debii
    - de Michi het sogar Blüemli & Pilz ahgfange Fötele (das spricht für d Wanderig)