Uf em wäg id Schwiiz

September 17, 2021 in Switzerland ⋅ ⛅ 16 °C

Ja was gitts schöners we en Pass fahre… oder gad zwei oder drüü?

Da mir eh scho länger plant gha hend (ja ab und zue planed au mir öbbis😆), das oisi Route über d Schwiiz nach Frankrich füehre wird hämmer dänkt, geil da chömmer dehei doch grad mal alläs eimal dure Wäsche. Da mir aber aktuell Homeless sind. Eusäs zweite dehei (Klosters) öbber anderem siis zweite dehei de Summer worde isch, eusäs dritte de hei (Winterthur) kei Tumbler het suechemer ois halt es 4ts dehei und ladet eus doch grad no zum znacht ih 😄
    So simmer dänn in Davos glandet. Aber zersch nomal zu dä Päss. Da ja de znacht würkli plant gsi isch und eusä usflug id Werkstatt nöd, hämmer no en vorige Tag gha. Ja und will mer doch gad i de nöchi sind und mer noni viel Alkohol uf eusärä Reis kauft hend 🙊 hämmer dänkt gömmer doch no ei Nacht uf Livingio.
    Für das hämmer aber zersch no möse übers Stilfserjoch fahre. Mit 2757m höchi die zweit höchsti asphaltierti Pass i de Alpe. Nach Livingio simmer no über de Bernina und dänn no über de Flüelä. (Jetzt wo mer ja wieder Brämschlötz händ müemmer die doch gad richtig ihfahre😉) D Ines het cheibe Spass gha säg ich euch. D Kaugummi packig isch läär gsi wo mer z Davos ahcho sind.

Nachdem mer bi oisem lieblings Davoser oisi Wösch gwäsche hend (zum Tumbler gitts no es Memo…) simmer no fein zum Znacht ihglade worde. A dere stell: Danke nomal tuusig für d Gastfründschaft!

Am nöchste Tag ischs denn heizue uf Winthi gange. De Karl hemmer vo de Souvenirs befreit und noi mit oisne (also am Michi sine) Surfsache packt. Am Abig simmer no mit zwei ganz liebe Mänsche eis go trinke. Mer hend sie sooo vermisst.
    Da mit mer nöd no meh Heiweh bechömed ischs am nöchste Tag au grad wieder wiiter gange. Ab uf Bern, s neuä Surfbrett vom Michi go hohle. (Bstellt hetts de Michi de Sparfuchs bereits scho i de Lofote in Österrich und die hends gratis id Schwiiz in Lade glieferet)

Aber jetzt heissts definitv wieder, Tschüss Schwiiz und bis bald.

(Fotis: Pässlifahre, Znachtässe in Livingio, Hallo Migros, Hallo Schwiiz, gib am Michi kei Konsole id Händ, hät ächt d Ines guet gschlafe i dem Göstezimmer?)

Memo a ois:
    - mer sött vielicht nöd eifach druf vertraue ha das jede moderni Huushalt en Tumbler dehei hät und au das vorher abkläre 😅
    - Päss simmer die nöchste Wuchene definitiv gnueg gfahre
    - so lang hämmer d Paprika Chips vo Zweifel vermisst und jetzt wüssemer gar nöd öb mer sie no geil findet 🙈