Philippines
Dalaguete

Osmeña Peak

February 16, 2023 on the Philippines ⋅ 🌧 21 °C

Am 4.30 Uhr lütet üse Wecker und am liebste würde mir üs im Bett umdreie und witer schlafe, doch mir ghöre ke Rege und drum beschliesse mir im dunkle loszfahre ir hoffnig das mir dr Sunneufgang ufem Osmeña Peak erlebe.
      Mit üsem 50kubik Roller fahre mir los, im Navi vom Handy gits üs 3 verschideni Route a und mir si üs nod ganz einig welli jetzt echt die besti isch. Mir versueche die ersti Strecki und biege ines chlises Sitesträssli ab wo ufe erst Blick eher ane schotterpiste erinneret. Nach churzer zit heimer wieder es passabls Strässli vor üs und mir fahre voller Vorfreud witter bis mir bimne Strasseabschnitt im Matsch stöh und üs dr Roller fast umkeit, dank dr schnelle Reaktion vom Rob stürze mir nid vom Roller. Dr weg wird immer schlimmer und mir merke die erste Sunnestrahle am Himmel, lut Navi simer aber no immer ca 1h vo üsem Ziel entfernt. Mir beschliesse weg de immer schwiriger werdende Strasseverhältnis chert z‘mache und dr ander weg z‘probiere ir Hoffnig das mir dert uf besseri Strasse treffe.
      Nach witere 30min biege mir i zwöit Weg ab und finde dütlich besseri Strasse vor üs, s‘Lebe rund um üs erwacht langsam und mir ghöre immer wieder e Hahn dr Tag akünde. Mir fahre a chline Quartier verbi wo Fraue am Wösche si jetzt wo me chli blaue Himmel gseht, chind uf dr Strass spile und Männer sich ufe kommend Tag vorbereite. Kurve um Kurve dr Berg druf immer höher und höher. Mir het e Wunderbare Blick über Moalboal.
      Leider chöme mir o uf dere Strecki ane unüberwindbare Punkt für üs, da Strass dür dir strke Unwetter verschüttet si worde. Mir stelle dr Roller ab und mache üs z‘Fuess witer ufe Weg. Nach ca 1h ufwerts mache mir kehrt da mir dr restlich Tag brüchte bis mir irgendwenn bim Osmeña Peak würde si.
      Bim abeloufe gseh mir immer wieder Iheimischi wo über die verschütteti Strass ufwerts und o wieder Abe fahre als wers selbstverständlich und als wers e ganz normali Strass. Zrügg bin Roller fahre mir wieder Talwerts nach Moalboal wo mir hüt no Sardine wöi go Jage.

Moalboal en coole bergen

March 24, 2022 on the Philippines ⋅ ⛅ 24 °C

Gisteren gingen we naar Moalboal, een dorpje aan de kust van het eiland Cebu. De bus ernaartoe was voor sommigen een hel, en voor anderen heel rustig en mooi. Hier zijn veel leuke dingen te doen, zoals canyoneeren, duiken met scholen sardientjes en mooie bergen. We gingen naar de mooie bergen, de rest doen we vandaag. De bergen lijken op de chocolate mountains, bergen op een ander eilandje. Het was een beetje een lange rit, en de motoren die we hebben zijn ook niet echt heel goed, maar de rit was fe no me naal. De bergen, de zee, de lucht, alles samen was kakafonie vaan mooie dingen. Na een uurtje rijden, en een vreemde lunch voor Jona, kwamen we aan, en liepen we een nogal steile berg op. Youp vond het spannend, maar toen we boven waren waren we allemaal opgelucht en verbaasd over het uizicht. De terugweg ging eigenlijk zonder enige opmerkelijke dingen. Geniet van de foto's en tot snel.Read more

Dalaguete