Portugal
Ribeira da Prezada

Dag 14

April 29 in Portugal ⋅ ☀️ 15 °C

We waren vroeg wakker. We durfden het nu aan om allebei te gaan douchen. We hadden vrijdag voor het laatst gevuld tot 100 liter. Het blijkt dat je als je een beetje zuinig aandoet dat je er net 3 dagen mee kan doen. Douchen, afwassen, toilet doorspoelen, handen wassen, eieren koken enz. Alleen niet om te drinken, daar gebruiken we flessen water voor. Thuis gaat dat niet lukken met 100 liter. Na een kleine 'grote' schoonmaak zijn we om 9.15 vertrokken richting de Spaanse grens want de weersverwachting aan de kust zag er niet zo heel best uit. We hebben zo 2 vliegen in 1 klap. Wat warmer weer en een beetje richting Malaga. We zij via kleine weggetjes gereden door het mooie afwisselende landschap. Sommige mensen stonden met open mond te kijken naar wat er voorbij kwam. Andere stonden te zwaaien. Ma voelde zich net de koningin. Na verschillende stops voor water, boodschappen en eten zij we op tijd een plekje gaan zoeken. We zitten nu weer heerlijk in de zon op een heel rustig plekje. Verassend hè.Read more

Ribeira da Prezada