19 juli

July 19, 2017 in France ⋅ ☀️ 22 °C

Vandaag toen Patrick brood ging halen, zag hij dat er een markt was in Autrans. Na het ontbijt zijn we daar even gaan kijken, niks gekocht maar altijd leuk om te zien. We zijn ook een paar winkeltjes in gelopen. Het was best bewolkt weer, dus wij wilden een stuk gaan wandelen. We hadden een route gevonden die we konden lopen, maar het punt waar je moest beginnen was niet te vinden.

Uiteindelijk zijn we maar terug naar de camping gegaan en met Patrick zijn ouders naar de rodelbaan gegaan. We zijn allemaal een keer (of twee) naar beneden gegaan op de rodelbaan, was grappig om te doen. Daarna zijn we een stuk gaan wandelen, de zon begon door te komen dus het werd steeds zwaarder maar we hebben het gehaald. Rakker vond het ook best zwaar.

We hebben savonds lekker pasta gegeten, met rare pasta, een soort jurkjes. En daarna nog even een spelletje Monopoly gedaan (de kaarten variant). Snachts heeft het veel geregend, maar dat wisten we al gelukkig dus alles wat niet nat mocht worden hadden we al in de tent gezet.