Satellite
Show on map
  • Day 4

    Het weer zit niet mee

    June 2, 2019 in the Netherlands ⋅ ☁️ 27 °C

    Vandaag was het een warme dag (30 graden). Vandaag zijn Melissa en Anton hun tent gaan opruimen om in de middag weer naar huis te gaan.

    In de middag hebben we gezwommen in het zwembad van de camping en daarna een teleurstellend ijsjes gegeten op het terras. Stond bolletjes ruim ijs op het menu maar werd softijs in een glas met te veel saus.

    Rond een uur of 4 zij Melissa en anton vertrokken naar huis.

    In de avond bij 't pannenkoekenhuis gegeten die 5 minuten rijden van de camping zit. Waar bijzondere pannenkoeken op het menu staan. Ik had een boeren pannenkoek met ei en spek ( en nog meer maar ben ik vergeten). Mijn vader had een appelstrudel pannenkoek.

    In de avond kijken we weer naar de de weersvoorspelling waar onverwacht een best grote onweersbui onderweg is. De bui die we morgen middag verwachte kwam sneller dan gedacht. Dus heb besloten om mijn tent ook in te pakken en naar huis te gaan. Om te zorgen dat alles droog in te kunnen pakken.

    Rond 23 uur kwam ik thuis aan om lekker in een normaal bed weer te kunnen slapen.
    Read more