Dag 1: op naar Duitsland!

August 20, 2019 in Germany ⋅ ⛅ 18 °C

Vanochtend zijn we vertrokken vanaf bij mij thuis met John, Björn, Mark en ik. Onderweg Jeffrey opgepikt bij hem thuis met zijn spullen.

Onderweg hebben we de hele groep bij elkaar gekregen bij de MacDonald in Duitsland. Daarvan zijn we gaan rijden naar Düsseldorf om lekker in de stad rond the gaan scharrelen.

Bij Düsseldorf werdt het even spannend. De parkeergarage kon maar tot 1,90 hoog dat zou net aan moeten kunnen. Na 6 etages naar boven gereden met maar 5 cm speling tussen het dak van de auto en het plafond van de garage, hebben we een plekje hebben bemachtigd.

In Düsseldorf lekker curry worst gegeten en lekker rond gesnuffeld in een paar winkels waaronder een Saturn van 4 verdiepingen.

Rond 4 uur kwamen we aan bij het appartement voor de komende dagen. Mooi ingericht en erg ruim. Helaas zijn er alleen 2 persoons bedden dus wordt wel delen vanavond met één van de jongens.

In de avond naar een Duits restaurant gegaan waar we vaker geweest zijn voor een lekkere snitzel en na afloop naar de Real om inkopen te doen voor de volgende dag. Waaronder dus ook veel drank.

In de avond zijn de meeste op tijd gaan slapen. Morgen eerste dag gamescom.