Dag 2: gamescom

August 21, 2019 in Germany ⋅ ⛅ 20 °C

Vandaag op tijd opstaan. Mark en Jeffrey zijn op tijd weg gegaan om verse broodjes te halen bij de supermarkt. Na lekker ontbijt met worstjes en eieren zijn we maar de beursvloer gegaan van gamescom.

Op gamescom lekker rond gelopen tussen nieuwe games gelopen met natuurlijk veel te lange wachttijden. Dus geen games gespeeld. Nog een goede ronde bij de merchandise gedaan.. helaas niks leuks gevonden.

Ga gamescom te hebben gehad wou de groep heel graag maar de Griek van 2 jaar terug. Die was vorig jaar gesloten toen we in de buurt waren. Dit jaar was die aan het verbouwen dus ook dicht. We hebben daarom zijn we naar Japan house gegaan waar een al you can eat is. Daar hebben we lekker uitgebreid gezeten.

In de avond hebben hebben lekker gechilled met wat bier en Mastermovies. Weer wat mini pizza gehaald bij de Real. Op hebben John en Björn een luchtbed gehaald in de hoop een betere nachtrust te krijgen dan afgelopen nacht. Dit omdat we met elkaar een 2 persoons bed moeten delen. Rond 1 uur na bed gegaan. Morgen naar Keulen met Melle, Joelie, Heleen, en de rest.naar gamescom voor nog een dag.