• Day 2

Dagje Eindhoven

August 6, 2022 in the Netherlands ⋅ ⛅ 22 °C

Vandaag lekker uitgeslapen en rustig ontbeten.

Na ontbijt naar Eindhoven gefietst om de stad te verkennen. Centrum in lekker winkels snuffelen en met een kaartspel unstable unicorns geslaagd voor vandaag. Daarna door gefietst naar de Tongelreep voor de zwemwinkel voor een nieuwe wedstrijd zwembroek voor Auke. Helaas door tijd gebrek daar heb ik niks kunnen halen.

Terug op de camping lekker relaxen en bbq gekocht voor het vele vlees was mee is.

In de avond terug naar Eindhoven voor park halaria! Zou dj en artiesten komen en veel attracties. Proberen een grote plushe knuffel te winnen en 2kg chocolade bij een loterij.. helaas viel het op 39 wij hadden nummer 38. Dus helaas verloren.
    Er stond ook een wilde muis achtbaan. 2 ritjes in gemaakt. 2e omdat mijn ticket niet was ingeleverd kon ik nog een keer. En maar rustig naar de camping.

Vandaag rond de 40 km gefietst en 20.000 stappen gelopen was best pittig maar relaxe dag.