Satellite
Show on map
  • Day 16

    Op naar boven.

    August 20, 2022 in France ⋅ ☀️ 25 °C

    Bah heeft hele avond geregend. Tent nat, hoop weer vochtig, geen ochtend zonnetje. Dit wordt nat inpakken. Even lekker opgefrist en dan maar inpakken. Hopelijk is volgende plaats wel droog. Camping had geen broodjes of iets voor in de ochtend.

    Dus naar de supermarkt gereden, eten voor vanavond en weer even water in slaan wat die begint wel erg op te raken.

    Snelweg was druk. Hoop Fransen maar ook veel touristen die denk allemaal weer naar huis toe gaan. Langs de snelweg koffie gehaald, weer gecheckt of ik wel de droge kant op ga of weer nat geregend word. Gelukkig Noord Frankrijk komende tijd droog en richting Keulen ook.

    Weer een deel groene route gereden tussen de eindeloze boeren landschappen, heuvels en middeleeuwse dorpjes. Vraag me echt af waarom je een een dorp gaat wonen met letterlijk maar 20 huizen. Zit zo ver van alle winkels en faciliteiten. Sommige moeten denk wel 50 km rijden voor een supermarkt.

    Bij de gemeente camping Auxerre aangemeld. Stroom zit op bepaalde centrale punten dus denk dat bepaalde caravans wel 50m kabel hebben liggen. Ik heb een goede tent plek gevonden 5 meter van een stroompunt. Weer alle natte spullen uit de auto getrokken en in de hete stralende zon gelegd. Alles weer drogen schoonmaken en weer inruimen.

    Morgen naar Metz. Ben ik al eerder geweest. Maar nu als tussenstop voor Keulen. Hopelijk kom ik daar maandag aan.
    Read more