Satellite
Show on map
  • Day 17

    Terug bij... Metz

    August 21, 2022 in France ⋅ ⛅ 26 °C

    Weer de zelfde routine. opstaan, opfrissen, eten, afbouwen en weer vertrekken.

    Nu eerst even Auxerre in. Foto's zagen er mooi uit van de stad. Dat wil ik wel even zelf zien. Is een mooie middeleeuwse stad met echt de oude bouwstijl nog zichtbaar in de gebouwen en de details in het houtsnijwerk. Helaas was het zondag dus hoop winkels zijn dicht. Dus de straten waren beetje uitgestorven.

    Auto weer opgezocht nu naar Metz. Toevallig ligt Metz net rond de 300km van mij vandaan en is dan de volgende dag weer 300km. Komt perfect uit.

    Onderweg was moeizaam. Merkt dat camping hoppen van de afgelopen dagen zwaar begint te vallen. Ben moe. Tussendoor bij een snelweg pompstation koffie gehaald. Snoepjes opgezocht voor onderweg.

    Bij Metz aanmelden was snel omdat ik al bekend bij hun was. Dit keer eerder dus plekje met stroom. Tent opgebouwd en even lekker een siësta gehouden om even anderhalf uur bij te slapen.

    Stevig avond eten met wat groente en pasta. Nog eventjes serie manifest het seizoen afgekeken en gaan slapen. Morgen laatste camping in Duitsland. Dinsdag middag zie ik mijn vrienden bij het appartement.
    Read more