Satellite
Show on map
  • Day 4

    Laatste racedag

    February 19, 2023 in the Netherlands

    9 uur opstaan, ontbijt met ei en knakworstjes. Hadden afbak broodjes maar die zijn zo hard gegaan in de oven dat ze zwart waren. Oeps.

    Op tijd naar het zwembad voor weer de eerste estafette. De 4* 100m vrije slag. Estafette hadden we geen kans op prijzen dus hebben daar ook niet echt ons best op gedaan.

    Nu laatste individuele afstanden. Wel mijn lichaam heeft het zwaar. Ben gewoon moe en mijn spieren voelen zwaarder aan.

    De 100m vrij hoopte ik eindelijk die 1 minuut barrière te doorbreken. Helaas is me weer net niet gelukt.

    Kort herstel en daarna voor de 200m rug. Hier had ik nog een kans op een individuele medaille. Dat ik had gekeken moest ik baan 5 bijhouden en 3 seconden van mijn record afzwemmen. Record was al weer bijna jaar oud dus positief voor mij.

    200m kwam, goede start, keerpunten waren veel beter en soepel. Wel heb ik daar een keerpunt te vroeg boven gekomen, zonde scheelt echt seconden. Maar target voor de 3 seconden er af gehaald! Maar helaas baan 5 had nog veel sneller. Die was 6 seconden sneller op mijn nieuwe tijd. Dacht medaille kan ik nu wel vergeten maar ik had geluk en had een een seconden langzamer dan ik en had dus nog even brons.

    Na de 200m helemaal kapot. Alles doet pijn en spieren branden overal in mijn lijf. Rustig uitgezwommen in het warme in en uitzwem bad. Ik had echt tijd nodig om weer in een staat te komen dat ik weer wat kon doen.

    Rest lekker Auke en Jessicas afstanden gekeken van vlinder. En andere teamgenoten gekeken hoe hun prestatie is.

    Als laatste een 4* 50m wisselslag gezwommen. Ik op start positie met 50 rug. En het was klaar, op,

    Terug naar ons huisje, in de avond coumetten met Auke, Jessica, Mariska en Ramona. Na het eten film gekeken en slapen. Wat een dag was dit.
    Read more