Slovenia
Trojane

• Day 1

Indulandusz

July 29, 2017 in Slovenia ⋅ ☀️ 23 °C

Az igazi win-win biznisz!
      Viktornak le kellett "ugrania" Triesztbe hétfőn cuccért, így kézenfekvő volt, megyek vele. Aztán gondoltunk egyet; miért is ne toldjuk meg pár nappal, illetve előzzük be. Terítéken volt minden, de elegendő fülrágás után hajlandó volt áldását adni Piranra is. (...
      hozzáteszem pár éve ő mutatta nekem, hogy milyen jóóó kis hely...)
      Csakhogy nem nagyon tálaltunk szállást, amit meg végül kinéztünk a bookingon, azt épp az orrunk előtt vitték el... szó szerint... utolsó szoba volt a hotelben, de gondoltam még egyszer átolvasom... na, pont az alatt a 2 perc alatt csapott rá valaki... 😠
      ... aztán szenvedtünk egy keveset... hogy talán nem is megyünk sehová... Végül péntek délután, mikor épp a legnagyobb tortázásban voltam, és amikor átjöttek Katicáék, és CsabaiTomiék is épp erre jártak, dobott fel a booking egy genius lehetőséget!!! Szóval 10-og torta, gyors csomagolás, egy Trónok harca évadzáró (mert persze az kellett 😄) és éjfél után irány az ágy!
      Majd kelés 5.20-kor, sebaj alszom a kocsiban!

Az út semmi extra, Lelle meki, hogy éhen ne haljunk, majd már szlovén területen kis pihenő a "híres fánkos helyen" (Trojane)... Hát... a hely nem rossz, a kilátás pazar... de a fánk... vagy csak el vagyok kényeztetve! 😅

14.30 körül érkeztünk meg a városba, közben én persze beszundiztam egy picit.
      Piranba nem lehet autóval behajtani, így még én kicuccoltam, Viktor elvitte a kocsit egy közös parkolóba.
      Csodaszép tengerbe nyúló régi város mesés épületekkel, hangulatos utcácskákkal! Nem véletlenül nem engedik be a kocsikat!

A szálloda (Hotel Tartini) semmi különös, talán kicsit gyengébb, mint megszoktuk, de eszméletlen jó helyen van! A szobából rálátni a tengerre, ugyanakkor épp a főtérre lépünk ki a kapuból. A strand 3 perc gyalog, de csak azért mert töri a lábam a papucs! 😄

Ez utóbbit meg is látogattuk egy kis akklimatizálódás után. Jelentem a víz iszonyatosan kellemes és kristálytiszta!!! Persze Viktor duzzogott egy kicsit, mert ő a homokos partot szereti. Na, ez nagyon nem az. Itt a beach feelinget el kell felejteni! Beton placc és kövek.
      De milyen jókat lehet ugrálni meg egymást vízbe lökni! Csak ne estem volna fenékre egy ilyen akció után a teljes nagyközönség előtt! 😅😅 😂