Südafrika

Reisende an diesem Ort
    • Tag 12

Forest Lodge

12. August 2023 in Südafrika ⋅ 🌙 21 °C

We zijn vandaag aangekomen bij ons een na laatste lodge 🥲! Hier slapen we 1 nachtje.
      De lodge is prima, fijn, klein en goed te doen. Abi zit lekker in bad 😊. De eigenaren zijn ontzettend lief en behulpzaam.

Nadat we waren aangekomen zijn we even naar het strand&zee geweest. Helaas waaide het hier erg hard waardoor we niet konden zwemmen. Zijn even langs de boulevard gelopen en hierna hebben we bij Wimpie gegeten. (Een soort van Mac Donalds). Er is helaas niet heel veel te doen hier in de omgeving.
      Daarna zijn we terug gegaan naar de lodge om even wat te rusten. Morgen hebben we voor de laatste lodge een reis van 3 uurtjes. Dus de rust van vandaag kunnen we goed gebruiken.

Met pijn in mijn hart en verdriet ben ik al langzaam afscheid aan het nemen van een prachtige reis in een land dat niet te beschrijven is. Arm leeft naast rijk, wit heel dichtbij zwart en daar waar je je soms heel onveilig kunt voelen, kun je je ineens weer heel veilig voelen.
      Wij gaan de komende dagen extra extra genieten. En zullen deze reis nooit, maar dan ook nooit vergeten! Deze pakken ze ons (en vooral MIJ) niet meer af! 💪🏼

Liefs van ons!

P.S, We houden jullie natuurlijk ook de laatste daagjes op de hoogte! We zitten vanaf morgen namelijk midden in de bergen, in de middle of nowhere, heel bijzonder off course! Dat is het delen natuurlijk meer dan waard. 🥰

Möglicherweise kennst du auch folgende Namen für diesen Ort:

La Lucia