Spain
Playa de Levante

Benidorm, Camping La Torreta,

October 17, 2019 in Spain ⋅ ⛅ 23 °C

Partying with Jill and Dee in Benidorm, tapas, wine, late nights!

Aankomst in Benidorm

January 11, 2019 in Spain ⋅ 🌙 7 °C

Nicole is ruim drie maanden op uitzending geweest en ze heeft haar ouders, die in Benidorm overwinteren, al een tijd niet meer gezien. We willen zelf ook graag een weekje samen zijn, dus gaan we naar Benidorm. We vertrekken vanaf Eindhoven Airport, drinken daar nog even koffie en vertrekken om 17:10 naar Spanje.

We worden met de bus opgehaald van het vliegveld en rijden naar Benidorm. Daar verblijven we in Hotel President. Het restaurant daar gaat bijna sluiten, maar er is nog even tijd om een paar toetjes te eten. Ook drinken we koffie in de bar van het hotel terwijl er een bandje optreedt. Zoals we wel verwacht hadden, zijn we ongeveer de jongste van alle aanwezigen. Op een gegeven moment hebben we het wel gezien en lopen nog een rondje door de buurt. Het hotel ligt niet ver van het strand en we lopen nog een stukje over de boulevard. Daar kijken we even naar de zee en het uitzicht over de skyline van Benidorm die vooral uit hoogbouw bestaat.

Playa de Levante