Satellite
Show on map
  • Day 15

    Yasmina gets a hot shower

    March 7, 2022 in Spain ⋅ ⛅ 12 °C

    Ne boste verjeli ampak spanske rocne avtopralnice imajo dejansko izpiranje z vroco vodo!! Tako, da sem se njej en topel tus privoscil. Predvsem, da gre sol od prelazov dol.

    Na zalost sva uro kasneje fino zletela s ceste na njivo, tko da je zdaj namesto cista, vsa usrana in ranjena. No, sreca v nesreci, meni ni blo nic, ona pa jo je odnesla s par praskami. So barkbusterji in cevne zascite odnesle vecino, pa se na njivo sva priletela na relativno mehko. Nesreca pa cist brezveze, lep sirok makadam, na enem ovinku pa je ocitno nek traktor stresel neko glino in konjsko steljo, v glavnem bilo je kot led in sem se samo naravnost odpeljal. Pravjo da vsaka sola nekaj stane ampak tale je bla pa res brezveze, se posebej ker sem bil ze v osnovi zelo previden, ker je dez padal...

    Bahh, danes ni dober dan. Kasneje me je se oreng napralo, tako da nadaljevanje po TETu ni imelo smisla. Tu je neka mehka zemlja z rdeco in sivo glino tako da ko je mokro, je obupno gladko.

    Zato sem se odpeljal v Mijas, kjer bom prenocil. In oprezal za Lyndonom Poskittom saj ima tu nekje svojo LP rally racing solo ;)

    Vremenska je spet obupna, neki se bo potrebno izmislit. Maroko je se zaprt, pise do 12.3., morda picim na sever portugalske in potem dol, ce bo vreme bolje...

    Ajme, anglezinje so ze v kratkih hlacah, 13 stopinj je halo?!?!?
    Read more