Sri Lanka
Kimbissa Wewa

Here you’ll find travel reports about Kimbissa Wewa. Discover travel destinations in Sri Lanka of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Polonnaruwa - Sigiriya

November 28, 2016 in Sri Lanka

Vandaag weer op tijd uit de veren... om zeven uur klinkt het HELLO! (Van Adele) We huren een fiets in onze guesthouse en fietsen richting Polonnaruwa. (Ruïnes van een oude stad) Leuk om eens gedaan te hebben maar in mijn ogen niet het wauw effect... ik vond het in Thailand heel wat spectaculairder! Na ettelijke kms in de benen even ontspannen in het zwembad, zalig! Hierna rijden we naar een echte autenthieke medicin doctor want onzen Jerard heeft last van een gezwollen vinger. Voor Lexi een uiterst bijzondere ervaring, en voor de medicijnman ongetwijfeld ook! Hierna rijden we naar de Sigiriya rock, gewoonweg imposant! En een must do! Je vergeet meteen het afzien eens je helemaal de top bereikt hebt en kan genieten van een prachtige zonsondergang! Wij waren bijna de laatste die terug naar beneden kwamen dus extra idylisch! Nu aangekomen in onze tree house! Super! Echter is er geen stroom dus we zitten in onze boomhut even alles op den tast te doen en den douche zonder warm water is ook even schrikken! But I love back to basic!Read more

Kimbissa Wewa