Satellite
Show on map
  • Day 158

    Fraser Island

    July 10, 2015 in Australia ⋅ ☁️ 16 °C

    Fraser island, a.k.a. het grootste zandeiland ter wereld. Ik ben een beetje slecht geweest in het bijhouden van m'n reisdagboek. Het enige wat ik van Fraser weet is dat we op de eerste dag schelpen opraapten die nog levend waren, zodra je ze terug op het strand legde deden ze zichzelf in het zand teruggraven. Zag er heel leuk uit. Fraser was wel een oke trip. Er was een beetje gedoe met de hoeveelheid eten en ik heb heel veel huiduitslag gehad, op een gegeven moment was mijn hand zo dik dat je de knokkels niet kon zien. Misschien een andere spinnenbeet of gewoon een allergische reactie op een mug. Het weer was de eerste dag heel slecht, maar later werd het gelukkig stukken beter. Het was heel veel rijden op het strand en ik had hele leuke mensen in de auto - heel hard gezongen op bv Wannabe van the Spice Girls. Savonds kampvuur en mensen zongen liedjes en speelden gitaar. Lake Mackenzie (weet even niet hoe je het schrijft) was heel mooi, het was alleen te koud om er echt in te gaan. Had ook een aantal Nederlanders in de auto, voor het eerst in een hele lange tijd Nederlanders gezien, was wel heel leuk. Lekker lopen klagen over de organisatie e.d. Heb ook zelf gereden in een 4 wheel drive (ongeveer 10 minuten) was best lastig maar het ging goed! Was heel leuk om te doen maar we zaten met zn 8en in de auto dus ik wilde niet de verantwoordelijkheid over iedereen hebben.

    Ik heb veel meer foto's maar dit is het beste wat ik momenteel kan doen :P.
    Read more