Switzerland
Hinterkappelen

Bern

August 22 in Switzerland ⋅ ☁️ 21 °C

hüt morge simer am 10.00 gstarted richtig bern. nacheme stündli fahrt simer ufem campingplatz i de nöchi vo bern acho🙂 da mer bezite dra gsi sind und d ferie eze verbi sind hemer ohni problem es stellplätzli becho👍🏽
    mier sind nach dem alles gstande isch mitem postauto uf bern und hend det die wunderschöni stadt erkundet. nacheme asiatisches mittagesse simer richtig bäregrabe glofe wos den churz drufabe ahgfange het regne..☔️ es het denn zum glück relativ schnell gschonet und mier hend im trochne wieder chöne richtig bahnhof laufe. nacheme chline ichauf isches wieder retour gange uf de camping. nacheme feine znacht und enere warme duschi lömer de abig mit chli spieli usklinge. morn giz zerscht en chline abstecher uf thun und denn richtig süde is tessin☀️

Berne

July 14, 2020 in Switzerland ⋅ ⛅ 23 °C

Capitale fédérale, voilà la seule chose que nous évoquait Berne. Mais cette ville a conservé un coeur historique de toute beauté, qui d'ailleurs est classé au patrimoine mondial de l'UNESCO.
    De l'horloge astronomique à son vieux quartier lové dans une boucle de l'Aar, notre regard s'arrête sur chaque détail. Même si malgré tout la restauration est un peu excessive, comme à Fribourg, l'impression qui nous reste est forte. Des grandes villes suisses visitées jusque là, Berne est notre préférée.

Hinterkappelen