Switzerland
Kandergrund

Rodelnbach Oeschinensee

July 2, 2019 in Switzerland ⋅ ⛅ 21 °C

= Mountain coaster = Täiskasvanute liumägi. Üks sōit maksis 6 franki. Pileti ära ostmisel oli juba ruttu peale minek. Pōhimōtteliselt nägi see välja ilma äärteta kelk rennis, mille keskel oli kang. Kui kang tōmmata enda suunas siis pidurdas kui lükata endast eemale siis läks kiiremini. Peale istudes viis see natukene veel mäest üles ja siis lasi renni kelgu lahti. Päris vinge hoo sai sisse. Tegime ühe tiiru ära ja siis otsustasime, et teeme teise veel, sest väga lōbus oli. Kui teist piletit ostsime siis onu küsis, kas oleme Soomest pärit (Kolmas kord see reis kui seda küsitakse), vastasime muidugi ei, et Eestist. See liumägi tuli sinka-vonka mäest alla ja oli päris pikk sōit. Elurahul olime.Read more

Blausee

August 31, 2015 in Switzerland ⋅ ☀️ 18 °C

Am Sonntag haben wir einen ruhigen Tag gemacht, es war heiß, mir war noch nicht so gut und so bin ich am Morgen nur zum Gottesdienst gewesen und dann haben wir uns einen gemütlichen Nachmittag gemacht.
    Am Montag, nach einem erholsamen Schlaf, einem gemütlichen Frühstück ging es dann los. Wir fuhren zum Blausee. Hier werden Forellen gezüchtet, es gibt ein Hotel, Kinderspielplatz und Platz zur Erholung. Man kann aber auch einen guten Blick zu den Bergen haben.Read more

Blausee

August 31, 2015 in Switzerland ⋅ ☀️ 23 °C

Es ist einmalig hier. Die Ruhe, die schöne Natur. Wir stromern erst ein wenig herum, schauen uns den See an und dann lassen wir uns zu einer kleinen Rast nieder. Wir genossen in vollen Zügen das herrliche Panorama.

Kandergrund