• Day 1

Azure window restoran

April 5, 2018 in Malta ⋅ 🌙 12 °C

Azure window oli kunagi meres olev suur kivi poolsaar, millest läks auk läbi ja sai läbi vaadata ning paadiga sõita. Nüüdseks aga on see varisenud kokku, ehk siis alles on 2 suurt kivi meres.

Uku oli seltskonna teejuht sinna ning ta valis enda arust lühima tee, mis tegelikkuses oli teisega sama pikk, aga väga ilusate vaadetega. Sisuliselt matkasime üle mäe restorani.

Teel kohtasime vapustava vaatega kohas sibulaid kõplavat kohalikku ja palju õitsevaid viigipuusid. Samuti on tee äärtesse meetriste ribade peale külvatud vili, mida saab sealt küll vaid käsitsi sirbiga koristada.

Tegu olevat väga kõrgelt hinnatud restoraniga olnud ja hinnad oli umbes nagu eestiski. Tellisin pitsa endale 6€ eest, aga minu arust oli kehv, maitsetu pitsa - teiste söök oli vist parem. Söök valmis terve igaviku ja selleks ajaks kui kohale jõudis mul enam isu polnudki.

Tagasi tulime jala mööda teed, väljas oli hämar juba. Vahepeal oli päris huvitav maastik - kahel pool teed kanjon ja puuduvad tee piirded.

Majja tagasi jõudes mängisime natuke kaarte kuni inimesed järjest magama hakkasid vajuma. Head ööd!