Thailand
Ban Maeo

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Travelers at this place
    • Day 31

Doi Phu Ka

December 23, 2021 in Thailand ⋅ ☀️ 21 °C

טיפה לפני שנרדמתי בלילה הראשון שלי בנאן, עומר שלחה לי שהיא דיברה עם ישראלי שמכיר את נאן מעולה ושבבוקר נשב איתו לקפה ונפיק את החוויה הטובה ביותר שאנחנו יכולים מהמקום בו אנחנו נמצאים.
      בבוקר נפגשנו כולנו והיה ממש נחמד ועשינו חושבים מה הלאה, משום שרוב הדברים בנאן הם במרחק נסיעה של מינימום שעה באופנוע.
      עומר ועלמה תכננו להישאר יום נוסף בנאן ואני אמרתי להן שאני חושב שכדאי שנארוז תיקים קטנים וכבר נמשיך ליעד הבא ומשם נחזור לקחת את התיקים הגדולים.
      ברגע שראיתי שההצעה שלי מתחילה לצאת לפועל הרגשתי חלק ולא נספח.
      אנחנו בדרכינו לתחנת אוטובוס עם התיקים הקטנים.
      אנחנו לוקחים מונית בחמישים באט לפואה, ומשם תפסנו טרמפ לפארק לאומי Doi Phu Ka.
      הגענו למקום בדיוק בזמן שהשמש שוקעת, ואין-סוף כוכבים בשמיים.
      ישנו היטב, בלילה היה קר למרות כל השק שינה והבגדים החמים ובבוקר התעוררתי לזריחה מיוחדת וחבויה בהרים.
      אחרי שמתחנו קצת את השרירים וחספסנו את המפרקים התחלנו מסלול של כמה ק״מ בתוך ההר, עמוק בג׳ונגל.
      סיימתי את המסלול בטבילה צוננת ומרעננת בנחל בדיוק כמו שרציתי, ומשם יצאנו לכניסה לשמורה ליעד הבא.
      איתנו בכניסה לשמורה היו עוד שני מטיילים תאילנדים מבנגקוק שנסענו איתם דרך ההר המפותל ועצרנו בנקודת תצפית מדהימה 1715 מטר מעל פני הים.

You might also know this place by the following names: