Tayland

Buradaki gezgin
    • Gün 74

Kayak a Koh Chang 📍

26 Kasım 2023, Tayland ⋅ ☁️ 29 °C

Ens despertem ben d'hora, lloguem un kayak i a remar!! Primera destinació, anar fins a la barraca on fan ioga, caminat està a una hora, però amb kayak amb 20mins s'arriba (anant molt per feina). Mentre la Núria fa ioga avita, l'Adrià camina per platja i neda una mica.

Acabada la sessió de ioga la Núria li demana a l'Andrea, la profe, quants anys fa que viuen a aquella illa, i ens diu que fa uns 20 anys va venir aquí amb la seva parella, es va enamorar de l'illa, van llogar un petit terreny i es van construir una barraqueta. Amb els anys han anat construint més barraquetes i les lloguen als turistes.

Anem al restaurant d'ahir a esmorzar-dinar ens fotem les botes. Aprofitem la digestió per organitzar la tornada de Krabi a Bangkok, anirem amb avió, ens costa uns 50€ per cap.

Amb energia al màxim tornem a remar la idea és visitar les platges del costat de la badia. Bona decisió, trobem aigua molt poc profunda amb vida marina espectacular i platges de pirates per nosaltres sols.

Continuem pensant que va passar alguna cosa, tota construcció que trobem està mig destrossada i abandonada.

A mig matí comencem a tornar parant uns quants cops, ja que amb la tonteria els braços es carreguen fort. En arribar a l'hotel ens relaxem mirant una pel·lícula Ex Machine, molt bona.

Per sopar pugem al menjador i fem una sopeta. Al cap de poc arriba el Juanan. Avui ha estat sol tot el dia, el Javi ha tornat a Rangon, es trobava malament de la pantxa i ha preferit tornar per si havia de córrer, en aquesta illa no hi ha res.

També fem videotrucada amb la Montse fins que uns francesos amb la seva simpatia particular ens diuen que si podem parar que fem molt soroll. La veritat és que estàvem parlant normal, sense cridar. Putus gabatxos, al matí ell estava parlant pel mòbil i ningú va dir res.

Ens adonem que el mòbil de la Núria li ha entrat aigua i no el pot posar a carregar… Un bon mal de cap perquè estem a la illa més remota del país i l’Adrià no té tarjeta d’internet.

Comença a ploure d'una manera llegendària i ens posem a dormir.
      Okumaya devam et

Burayı şu adlarla da biliyor olabilirsiniz:

Ko Ton Mai, เกาะต้นไม้

Bize katılın: