Thailand
Phu Thok

Op de camping.

July 22, 2022 in Thailand ⋅ 🌧 22 °C

Vanmorgen ging de wekker om 4:50 lekker vroeg. We gingen naar een berg om de zonsopkomst te kijken. Daar aangekomen eerst betalen voor parkeren dan een kaartje kopen en dan met een pickup naar boven. Boven was het uitzicht erg mooi ook leuk om alle geluiden te horen van de hanen enz. De zon kregen we helaas niet te zien door de wolken. Toen terug naar het dorp om te ontbijten. Daarna even relaxen en de spullen in pakken. Eerste stop was bij een oud Chinees dorp waar in het weekend wel iets te beleven is maar nu niet. Toen door naar een stuwmeer waar we op een groot vlot konden eten en varen. We werden met een bootje erheen geduwd en toen een grote steen als anker eruit gooien. Eerst even eten en daarna heerlijk plonzen. Het weer knapte aardig op want toen we aankwamen regende het nog best. Hierna doorgereden naar sirila farm en een warm welkom daar met wat lekkers. Alles werd goed uitgelegd en de tenten zijn super mooi en luxe. In de avond BBQ echt heel lekker als verrassing mochten we nog 2 wensballonnen oplaten. Nu maar hopen dat mijn wens uitkomt. In de avond nog leuk gepraat met de eigenaar en nu plat. Tot morgen.Read more

Phu Thok, ภูทอก, Q31650220